MASAL


MASAL

Sabah serini derindeki balığı üşütmüştü
Isınmak isteyen balık biraz yukarı çıkıp ağa düşmüştü
Balıkçı insaflıydı , balığı ısıtmalıydı
Yaktı ateşi, yağı kızdırdı, balığı attı
Balık üşümüyordu artık pulları diken diken olmuyordu soğuktan
Balıkçı ne iyi insandı
Balık ne lezzetli katık...

Ali Ural

16 Ekim 2013 Çarşamba

"Belkıs'ta Gün Batımı"

Belkıs harika gün batımı manzarası veren bir yer. Hafta sonu Balıkesir'den bir gurup fotoğrafçı Belkıs'ta gün batımına geldiler. Onların şansına güzel bir manzara vardı. Ben daha çok bulutlu havaları seviyorum, bu fotolar bir hafta öncesine ait havanın bulutlu olduğu bir akşamüstüne..







4 yorum:

  1. müthiş kareler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, izninizle fotoğraflarınızı edincik beldesi web sitemizde paylaşmak istiyoruz. Müthiş kareler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, fotolardan beğendiğinizi kullanabilirsiniz. Selamlar

    YanıtlaSil
  4. Merhaba fotoğrafınızı facebook da bir sayfada paylaşmıştım, en çok beğenilen fotoğraflar arasında yer aldı. Umarım paylaşmamda bir sakınca yoktur. Edinciği böyle tanıtmanıza çok sevindim. Saygılarımı sunuyorum size.

    YanıtlaSil