MASAL


MASAL

Sabah serini derindeki balığı üşütmüştü
Isınmak isteyen balık biraz yukarı çıkıp ağa düşmüştü
Balıkçı insaflıydı , balığı ısıtmalıydı
Yaktı ateşi, yağı kızdırdı, balığı attı
Balık üşümüyordu artık pulları diken diken olmuyordu soğuktan
Balıkçı ne iyi insandı
Balık ne lezzetli katık...

Ali Ural

6 Mart 2011 Pazar

BİZİM PARK KARAVAN BAHÇE


     Sağolsun Zafer komşumun önderliğinde minikte olsa bir bahçemiz oldu. sevgili başkan Nedim, Zafer ben ve Nihat bu işi iyi kıvırdık. Derken yine Zafer'in gayretleri ve amansız takibi sonucu almış olduğumuz karavanda işin tuzu biberi oldu. Bundan sonra bizim parkımız karavan bahçedir. Derken işte bu meşhur karavan bahçede kışın cıvcıvlı şu günlerinde aldatıcı güneşin eşliğinde ilk mangalımızı yaptık. Sofra gayet şık hazırlanmış emeği geçen sayın başkan Nedim ve Zafer'e teşekkür ederim. Bizlere açıkçasını söylemek gerekirse sadece hazırlanıp pişirilenleri yemek kaldı...


 Büyük aşçı ve sayın Başkan Nedim... (sofrada en çok emeği geçen)

Bizim Park Karavan Bahçenin daimi müdavimleri...

Mart ayında dışarıda mangal keyfi...

Zaferin pişirdiklerini test eden Karavan Bahçenin hanımları...

Büyük şef hastalanmayı göze alarak sofra hazırlayan Başkan Nedim ve mahtumları...

Herşeyin fikir babası Zafer ve Serap...

          
Büyük Başkan Nedim ve Mimar Zafer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder